Bij Witgoed Randstad streven we ernaar om elke bestelling en elk contact met onze klanten soepel te laten verlopen. Toch kan het altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. In dat geval horen we graag van u, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Hoe meld je een klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@webdesign-direct.nl. Omschrijf de klacht zo duidelijk mogelijk, zodat we deze snel en goed kunnen behandelen. Ons team streeft ernaar om binnen 2 werkdagen te reageren met een passende oplossing.
Bemiddeling via WebwinkelKeur
Komt u er samen met ons niet uit? Dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Ga hiervoor naar de bemiddelingspagina van WebwinkelKeur en volg de instructies. WebwinkelKeur zal vervolgens als neutrale derde partij proberen te bemiddelen.
Online geschillenbeslechting voor Europese consumenten
Bent u woonachtig in de EU, dan kun je je klacht ook indienen via het Online Dispute Resolution (ODR)-platform van de Europese Commissie. Dit platform biedt een eenvoudige en onafhankelijke oplossing voor consumentengeschillen binnen Europa. Bezoek hiervoor het ODR-platform en volg de aanwijzingen op de website. Let op: deze optie is alleen beschikbaar als je klacht nog niet elders in behandeling is.